.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترخيص وسايل نقليه توقيفی به مناسبت هفته ناجا
خودرو ها و موتورسيکلت های توقيفی در هفته ناجا ترخيص می شوند.

به گزارش شمال نیوز ،سرهنگ مهدی باقری رئيس پليس راهور استان گفت: با هدف ارتقاء اعتماد عمومی جامعه به پليس و همچنين تشويق رانندگان به رعايت قوانين و مقررات راهنمايی و رانندگی ،خودروها و موتورسيكلت هايی كه صرفاً به علت ارتكاب تخلفات رانندگی توسط پليس راهنمايی و رانندگی متوقف و به پاركينگ هدايت شدند تا 17 مهرماه با بخشودگی مدت زمان باقيمانده توقيف به شرح ذيل ترخيص خواهند شد.

 

1-مالكين خودروها و موتورسيكلت های فوق الذكر می توانند با در دست داشتن مدارك موضوع ماده 11 قانون رسيدگی به تخلفات رانندگی و داشتن بيمه نامه معتبر شخص ثالث به واحد ترخيص پليس راهور محل توقيف مراجعه و نسبت به ترخيص وسيله نقليه اقدام کنند.

2-تسهيلات مذكور مشمول خودرو و موتورسيكلت هايی كه بنا به دستور مراجع قضايی توقيف شدند ، نمی شود و لازم است توسط مراجع قضايی تعيين تكليف شوند.

3- خودروها و موتورسيكلت هايی كه رانندگان آنها به علت نداشتن گواهينامه مجاز توسط پليس راهور توقيف شدند، پس از سير مراحل تشريفات و صدور رای قضايی خدمات ارائه شود.

4- خودرو و موتورسيكلت هاييی كه بعلت فقدان بيمه نامه شخص ثالث معتبر توقيف شدند، پس از تمديد بيمه نامه معتبر شخص ثالث با لحاظ بند يك ترخيص می شوند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.442 seconds.